25/11/11

Πειθήνιος καμαριέρης - Δεσποτική κυρία

Η νεαρή, πανέμορφη και πασίγνωστη για τις ορέξεις και τις "αταξίες" της κυρία, καλεί τη νύχτα τον καμαριέρη να τσακιστεί να έρθει στο δωμάτιό της.

-Μπράβο Αρμάνδε, ήρθες γρήγορα! Κλείσε την πόρτα.

Κλείνει την πόρτα.

-Λοιπόν, για να μη χασομεράμε, βγάλε το νυχτικό μου.

-Μα κυρία...

-Κάνε αυτό που σου λέω!

Ο καμαριέρερης υπακούει. Ιδρώτας τρέχει από το μέτωπό του. Η κυρία απολαμβάνει το πειθήνιο οργανό της.

-Μπράβο, καλό αγόρι. Τώρα βγάλε τις κάλτσες και τις ζαρτιέρες μου!

-Μα...

-Σουτ! Δε θέλω αντιρρήσεις!

Αφού τα έβγαλε κι αυτά, η κυρία συνεχίζει δεσποτικά:

-Τώρα βγάλε το κιλοτάκι μου. Και με προσοχή, ε; Αργά, αργά!

Το έβγαλε κι αυτό.

-Λοιπόν, ωραία. Άφησέ τα εκεί στο τραπεζάκι. Και τώρα που τελειώσαμε με αυτά...

-Κυρία...

-Σιωπή! Λοιπόν, τώρα θέλω να...
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...τσακιστείς να φύγεις κακομοίρη μου! Και αλίμονό σου αν ξανατολμήσεις να φορέσεις τα εσώρουχά μου! Εξηγηθήκαμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου