12/11/11

Το πιο γρήγορο πράγμα

Δυο πολυδιαβασμένοι φίλοι, ένας φυσικός κι ένας φιλόσοφος συζητάνε στο τραίνο.

-Έτσι που λες, Παντελή! Το πιο γρήγορο πράγμα στον κόσμο είναι το φως. Το απέδειξε κι ο Αινστάιν με τη θεωρία του εδώ και εκατό σχεδόν χρόνια. Τίποτα δεν τρέχει πιο γρήγορα από το φως!

-Ναι, δε λέω, ρε συ Αρίστο, το φως είναι γρήγορο. Όμως όσο κι αν είναι, ο νους μας είναι πιο γρήγορος. Δηλαδή, τη μια στιγμή μπορεί να είναι η σκέψη σου στη γη και την επόμενη στην Ανδρομέδα. Ακόμα και το φως για να διατρέξει αυτή την απόσταση θέλει πολλά χρόνια!

-Λες βλακείες! Εγώ μιλάω με επιστημονικά επιχειρήματα κι εσύ αραδιάζεις παλαβομάρες και λόγια του αέρα. Κι ύστερα τα λες φιλοσοφία!

-Δε μας παρατάς ρε; Σαν πολύ αέρα δεν πήρες; Για σένα δηλαδή ότι δεν είναι εξισώσεις δεν έχει καθόλου αξία;

-"Μην τσακώνεστε παιδιά μου, σας παρακαλώ", τους διακόπτει ένας γεράκος που καθόταν παραδίπλα. "Επιτρέψτε μου να εκφράσω τη γνώμη μου κι εγώ, παρόλο που έιμαι αγράμματος. Το πιο γρήγορο πράγμα δεν είναι ούτε το φως ούτε η σκέψη!

-Και τότε πιο είναι, κάνουν οι άλλοι δύο σαστισμένοι.

-Το πιο γρήγορο πράγμα, παιδιά μου, είναι...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...το κόψιμο! Εμένα που με έπιασε προχθές, δεν πρόλαβα ούτε το φως ν' ανάψω, ούτε καν να το σκεφτώ!