12/12/11

Τρακάρισμα με παπά

Ένας παπάς οδηγούσε το σαραβαλάκι του. Δυστυχώς δεν ήταν και πολύ καλός οδηγός.

Σε μια στροφή, τρέχοντας κιόλας με υπερβολική ταχύτητα, κάτι κάνει λάθος και πάει και πέφτει σε ένα διερχόμενο στο αντίθετο ρεύμα. Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη, τα αυτοκίνητα έγιναν σμπαράλια. Ευτυχώς οι άνθρωποι δεν έπαθαν κάτι σοβαρό.

Ο άλλος οδηγός, αφού καταφέρνει να ανοίξει την πόρτα, βγαίνει εκνευρισμένος από το αμάξι του:

-Καλά, στραβός είσαι ρε μ***... Ωωω, με συγχωρείτε, πάτερ!

-Μην παραφέρεσαι, τέκνον μου, ανθρώπινα τα λάθη...

-Ναι, δε λέω, αλλά το αμαξάκι μου χθες το παρέλαβα καινούριο από την αντιπροσωπεία κι εσείς μου το κάνατε βίδες!

-Τέκνον μου, αντί να ευχαριστήσεις το Θεό και την Παναγία που δεν πάθαμε τίποτα, κάθεσαι και γκρινιάζεις;

Ο άλλος καταλαβαίνει και αισθάνεται άσχημα.

-Έχετε δίκιο γέροντα, δόξα τω Θεώ, είμαστε κι οι δυο σώοι. Άγιο είχαμε, θαύμα έγινε!

-Πολύ σωστά! Να, κοίτα εδώ, παιδί μου. Βλέπεις αυτό το κρασί; Πήγαινε για τη Θεία Κοινωνία αύριο στη λειτουργία, αλλά όπως ήρθαν τα πράγματα, καλύτερα να το πιούμε να δοξάσουμε τον Κύριο!

Και του δίνει το μπουκάλι. Ο άλλος κατεβάζει μπόλικο και νιώθει καλύτερα. Το γλυκό κρασάκι ήταν όντως πολύ καλό.

-Αχ, όντως χρειαζόταν, μετά από τέτοιο σοκ! Δοξασμένο το όνομα του Κυρίου που γλυτώσαμε! Εσείς, πάτερ, θέλετε λίγο;

-Όχι ευχαριστώ, τέκνο μου, εγώ απλά θα περιμένω...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...την αστυνομία να έρθει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου