24/12/11

Η εξαφάνιση των γυναικών

Περιμένουν δυο τύποι στο αστυνομικό τμήμα για να αναφέρουν εξαφάνιση. Είναι και οι δυο πολύ στενοχωρημένοι.

-Εσείς ποιον χάσατε;

-Αχ, δυστυχώς έχασα τη γυναίκα μου!

-Α, τι μου λέτε; Κι εσείς; Κι εγώ, δυστυχώς!

-Τι θλιβερή σύμπτωση! Πόσον καιρό έχει να φανεί;

-Δυο μέρες. Κι η δική σας;

-Εμένα, τρεις μέρες. Τι να σας πω, κοντεύω να τρελαθώ! Έχω ψάξει όλη την περιοχή και δε μπορώ να τη βρω!

-Α, κι εσείς; Κι εγώ το ίδιο!

-Να σας πω! Τώρα που θα κάνουμε την αναφορά, τι θα λέγατε αν βοηθούσαμε ο ένας τον άλλο;

-Τι εννοείτε;

-Εννοώ, αν βγαίναμε για ψάξιμο μαζί; Οπωσδήποτε δυο ζευγάρια μάτια είναι καλύτερα από δύο!

-Μμμ, ωραία ιδέα, μπράβο! Έτσι θα κάνουμε!

-Δε μου λέτε; Πώς είναι η γυναίκα σας;

-Είναι γύρω στο 1,85 ψηλή, ξανθιά, με γαλανά μάτια, σαρκώδη χείλη και εντυπωσιακό στήθος και περιφέρεια... Μα τι έχετε;

-Τίποτα, τίποτα! Συνεχίστε!

-Ε, τι να συνεχίσω; Τελείωσα! Πείτε μου τώρα για τη δική σας!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-Ποιος τη χ**ει τη δική μου; Πάμε τώρα αμέσως να βρούμε τη δική σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου