14/12/11

Αγάπη μου, άν ποτέ πεθάνω...

Ένα ζευγάρι, παντρεμένο πολλά χρόνια συζητάει στο κρεβάτι.

Εκείνη: -Αγάπη μου, αν ποτέ πεθάνω, θα ξαναπαντρευτείς;

-Μμμ, δεν ξέρω.

-Τι θα πει, "δεν ξέρω"; Θα μείνεις μόνος σου δηλαδή, για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής σου;

-Ε, μάλλον όχι!

-Άρα, θα ξαναπαντρευτείς!

-Ε, ναι!

-Και θα ζεις μαζί της στο σπίτι μας;

-Ε, τι να σου πω, μάλλον!

-Και δηλαδή μπορεί να κοιμάστε σ' αυτό εδώ το κρεβάτι;

-Ξέρω 'γω; Μα τι με ρωτάς τώρα, αγάπη μου;

-Μα έχει σημασία για μένα!

-Ε, ναι, μπορεί. Αν δεν αγοράσουμε καινούριο. Αλλά δεν είναι πολύ υποθετικά όλα αυτά;

-Και δηλαδή, μπορεί να φοράει τα ρούχα μου, τα φορέματα και τις φούστες μου;

-Ε, μπορεί.

-Και τα εσώρουχά μου;

-Αγάπη μου, το παρατραβάς!

-Και τις γόβες μου;

-Ε, όχι λοιπόν! Όχι τις γόβες σου αποκλείεται να τις φοράει!

-Πάλι καλά!

-Βλέπεις...
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...αυτή φοράει 38!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου