4/12/11

Ο παπάς επί τω έργω και οι άσωτοι ...οδηγοί

Ένας παπάς κάθεται στο πεζοδρόμιο δίπλα σ' ένα φανάρι σ' έναν επαρχιακό δρόμο.

Κάποια στιγμή, ανάβει κόκκινο και σταματάει ένα αυτοκίνητο. Ο παπάς βλέπει ότι στο αυτοκίνητο είναι ένα τύπος που χαριεντίζεται με τρεις γυναίκες και πάει και του πιάνει κουβέντα:

-Τέκνον μου, πρέπει να σου πω ότι η οδός που διάλεξες είναι η οδός της απωλείας. Δε θα σε βγάλει πουθενά...

-Δε μας παρατάς; Αυτά να τα πεις του γιου σου!

Και μόλις ανάβει το φανάρι, πατάει γκάζι και απομακρύνεται γρήγορα.

-"Πάει κι αυτός" μονολογεί ο παπάς. Ένα ακόμα πρόβατο χαμένο από το ποίμνιο...


Μετά από λίγο σταματάει ένα εξαθέσιο βανάκι. Είναι κάτι νεαροί που έχουν τέρμα μουσική για πάρτυ και λικνίζονται μαζί της ρυθμικά. Οι περισσότεροι είναι τύφλα, ενώ κι ο οδηγός δε φαίνεται να πάει πίσω. Άδεια και μισογεμάτα μπουκάλια από διάφορα ποτά διακρίνονται παντού στο αυτοκίνητο.

Ο παπάς προσεγγίζει πάλι τον οδηγό που είχε επίσης ανοιχτό παράθυρο και τον αρχίζει:

-Καλημέρα τεκνία μου! Για που το βάλατε;


-Πάμε στο πάρτυ στο διπλανό χωριό! Δεν έρχεσαι μαζί μας κι εσύ, παππού, να σε κεράσουμε κανένα σφηνάκι και να πιάσεις κανένα κοριτσίστικο κωλαράκι;

-Τεκνία μου, πρέπει να σας πω ότι βαδίζετε προς την καταστροφή! Γυρίστε πίσω! Δεν βλέπετε ότι πάτε κατ' ευθείαν στο γκρεμό; Ο Σατανάς σας οδηγεί...

-Ωωχ, μας κούφανες! Άντε τσάο, πάνε να πιεις κανένα χαμομηλάκι...

Το αυτοκίνητο ξεκινάει με κόκκινο και κάνει και μια χειροφρενιά στη στροφή λίγο πιο κάτω.

-Τι συμπεριφορά! Και δυστυχώς, ούτε αυτούς μπόρεσα να τους σώσω. Θεέ μου, δώσε μου δύναμη να επιμείνω στο δύσκολο έργο μου...


Περνάνε λίγα λεπτά και ο παπάς βλέπει το φίλο του, τον παπά του διπλανού χωριού να τον πλησιάζει.

-Καλημέρα παπά-Γιάννη! Τι γίνεσαι;

-Τι να γίνομαι, παπά-Μανώλη μου; Στέκομαι εδώ και προσπαθώ μάταια να βάλω στον ίσιο δρόμο τους παραστρατήσαντες από το ποίμνιο. Αλλά κανένας δε μου δίνει σημασία. Με γράφουν όλοι στην παλιά τους τη ...ρεζέρβα!

-Δηλαδή, πως προσπαθείς; Τι τους λες;

-Ε να, τους λέω ότι βαδίζουν προς το γκρεμό, ότι ο δρόμος που διάλεξαν πάει ίσια στην καταστροφή και άλλα σχετικά. Όπως θα έκανε και ο Απόστολος Παύλος, πάντα με τη χάρη του Θεού.

 -Αχ, βρε παπά-Γιάννη, καταλαβαίνω την καλή πρόθεση που έχεις, αλλά για τη συγκεκριμένη περίσταση, μάλλον λάθος προσέγγιση διάλεξες! Νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίγο περισσότερο σαφής και συγκεκριμένος.

-Δηλαδή;

-Δηλαδή, να τους πεις κατ' ευθείαν ότι...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...πίσω από την τυφλή στροφή έχει πέσει η γέφυρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου