5/1/12

Οι τρεις φίλοι και η κρεβατομουρμούρα

Τρεις φίλοι συζητούν:

-Ρε παιδιά, όταν γυρίζω αργά στο σπίτι το βράδυ μετά από τις μπαρότσαρκες που κάνουμε, η γυναίκα μου με πρήζει στην κρεβατομουρμούρα! Τι ρεμάλι με ανεβάζει, τι αχαίρευτο με κατεβάζει. Ούτε στον εχθρό μου...

Ο δεύτερος παίρνει τη λυπημένη φάτσα του ομοιοπαθούντα και σιγοντάρει:

-Άσε, κι η δική μου τα ίδια... Δεν είναι να βγω έξω, το μετανιώνω μετά. Προσπαθώ να κάνω ησυχία μπαίνοντας στο σπίτι, αλλά αυτή πάντα ξυπνάει και μ᾽ αρχίζει στη γκρίνια!

Ο τρίτος, άνετος όμως:

-Εγώ πάλι, δεν έχω τέτοια προβλήματα. Επιστρέφω το βράδυ μισομεθυσμένος, καταχτυπάω τις πόρτες, κάνω φασαρία στο μπάνιο κι ύστερα μπαίνω στην κρεβατοκάμαρα κεφάτος σφυρίζοντας!

-"Καλά, κι η γυναίκα σου;" του κάνουν οι άλλοι δυο.

-Για να είμαι ειλικρινής, είναι έτοιμη να αρχίσει τη γκρίνια. Τότε όμως ξαπλώνω, της δίνω ένα τρυφερό φιλί και της λέω ότι έχω όρεξη για πολλές τρελίτσες!

-Κι εκείνη;

-Κι εκείνη...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...παραπονιέται ότι πονάει το κεφάλι της, γυρνάει από το άλλο πλευρό και κάνει πως κοιμάται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου